Śniadanie mistrzów


Pora raczej obiadowa, a ja myślami przy śniadaniu. Nie ukrywam, że rano zwykle sięgam po kanapki, bo najszybciej i najprościej. Gdy mam nieco więcej czasu robię pastę jajeczną z jakimś zielonym dodatkiem. Zamiast czosnku niedźwiedziego można użyć szczypiorku, natki pietruszki czy kiełków rzeżuchy. Zawsze to trochę żywych kolorków na białym, zimowym talerzu. A tak na marginesie po ilu pączkach już jesteście? Ja mam za sobą cztery i nie powiedziałam jeszcze ostatniego słowa. 











 Pasta jajeczna


z
olejem konopnym


i
czosnkiem niedźwiedzim





Składniki:





- 4 jajka ugotowane na twardo,


- 4 łyżki oleju konopnego (dałam olej z Oleofarmu),


- kilka liści czosnku niedźwiedziego (dałam
mrożony),


- 2 kromki pieczywa tostowego,


- ¼ łyżeczki pieprzu ziołowego,


- sól (do smaku).





Drobno posiekany czosnek niedźwiedzi utrzeć z jajkami i olejem
konopnym. Doprawić do smaku solą i pieprzem ziołowym – schłodzić. Pieczywo pokroić w paski i opiec w tosterze uważając, by kawałki chleba nie zaklinowały się w opiekaczu. Schłodzoną pastę jajeczną podawać z ciepłymi paluszkami tostowymi.
























































































Enviar um comentário for "Śniadanie mistrzów"