Przedzimie z zielonym akcentem


Pierwszy opad śniegu stał się faktem. Zwykle nie
daję wiary zapewnieniom meteorologów, ale tym razem zgodnie z prognozą pogody początek tygodnia przywitał nas chłodem i śniegiem. Szaliki,
czapki i wełniane swetry mam w pogotowiu, więc nie straszna mi nawet zima stulecia. Zanim zrobi się zupełnie biało zapraszam na coś energetycznie zielonego. Dzisiejsze śniadanie na bazie rukoli i awokado okazało się strzałem w dziesiątkę. A na koniec pochwalę się malutkim sukcesem, z którego jestem bardzo dumna. Pomimo zimna w listopadzie wybiegałam 80 km, a miesiąc się jeszcze nie skończył...















Pasta
kanapkowa z rukolą i awokado






Składniki:








- duża garść rukoli,


- 1 dojrzałe awokado,


- 60 g sera camembert,


- 30 g wędzonej szynki (pokrojonej w kostkę),


- 30 g cebuli (pokrojonej w kostkę),


- 1-2 łyżki majonezu,


- 1 łyżka oliwy,


- sól i pieprz (do smaku).





Wszystkie składniki zmiksować, doprawić do smaku solą i pieprzem. Podawać
bezpośrednio po przygotowaniu jako dodatek do pieczywa.

 






















  
































Enviar um comentário for "Przedzimie z zielonym akcentem"