Wracam


Jestem, żyję, mam się lepiej. Szlachetne zdrowie w końcu powraca, więc czas nadrobić zaległości w kuchni. Cudowna odmiana po
bezczynnym leżeniu w łóżku. Do tego żal serce ściska, że tak pięknie za oknem,
a ja nie biegam. W tej sytuacji plan pyknięcia 200 km do końca marca
stanął pod znakiem zapytania. Jednak nie daję za wygraną i jak tylko względy
zdrowotne pozwolą, w przyszłym tygodniu ostro biorę się w garść. A
dziś moja wersja czerwonego pesto z roszponką, nerkowcami i kuskusem. Polecam!  












Kuskus
z czerwonym pesto


i
roszponką





Składniki:





- 100 g kuskusu,


- 180 g suszonych pomidorów,


- 100 g parmezanu,


- 100 g nerkowców,

- 2 ząbki czosnku,


- 80 g oliwy,


- 50 g roszponki,


- szczypta ostrej papryki,


- sól i pieprz (do smaku).





Kuskus zalać wrzącą wodą, odstawić pod przykryciem do napęcznienia.


Pomidory, parmezan, nerkowce, czosnek, oliwę i roszponkę
zblendować, doprawiając do smaku solą i pieprzem. Podawać bezpośrednio
po przygotowaniu z kuskusem oprószonym ostrą
papryką i skropionym dodatkową porcją oliwy.





*Z podanych składników zrobiłam 2 porcje. 






















































Enviar um comentário for "Wracam"