Kocham Cię bieganie moje


Gdybym miała określić, co sprawia mi bezwarunkową radość bez wahania wybrałabym bieganie. Nie wyobrażam już sobie życia bez regularnych treningów. W każdym razie moja głowa nie potrafiłaby bez nich właściwie funkcjonować. Uzależnienie??? Jeśli nawet, to mało inwazyjne i cudownie energetyzujące. Ponieważ w bieganiu najbardziej lubię być sama ze sobą, zawody zawsze mnie trochę usztywniają. Ale i pozytywnie nakręcają, dlatego od czasu do czasu staram się brać w nich udział. 10. PZU Półmaraton Warszawski na pewno zaliczę do udanych. Trasa płaska, szybka i przyjemna, więc rekord życiowy pobity o prawie 5 minut! Po ostatnich perypetiach z kolanami nie do końca w to wierzyłam, ale z pomocą przyszedł Osobisty Motywator, który skutecznie mnie zdopingował, za co po raz kolejny dziękuję :-). I za poczucie, że nadal mogę przesunąć sobie horyzont...      






Kilka fotek na trasie:






































Tuż po przekroczeniu linii mety:















I kolejny piękny medal do kolekcji:

















Enviar um comentário for "Kocham Cię bieganie moje"